onsdag 16 mars 2011

Längtar till våren och till att få odla...


Vår i växthuset 2009



Pärlhyacinter i rabatten 2009

Minus sex grader i morse och kylan kändes långt in i kroppen. Längtan är enorm, jag vill ha vår och värme så växtsäsongen kan komma igång ute och i växthuset.


Tomatodling i pallkrage
Jag har en tanke om att att testa något nytt i min växthusodling och med det även få mer utrymme i växthuset för vila och festligheter. 

Förut har jag odlat i så kallade pallkragar men jag upplevde som att jag inte kunde ha så många plantor i dessa pallkragar  jemte emot hur stor plats de tar så nu har jag beställt jag nya krukor till växthuset för min tomat och gurkodling


Uderbevattnings krukor från Willab


Tack för era fina kommentarer som jag har fått här & på sidan Stylroom. Så roligt att ni gillar mitt hem och min trädgård med växthus!!!


♥ Mitt vita sköna hem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar