torsdag 3 mars 2011

Det blir fint...

© Mitt vita sköna hem


Idag målade jag varv två i köket. Det gick mycket fortare idag då jag tog hjälp utav en liten roller för att få till ett jämt lager färg.  Jag trodde först att två varv skulle räcka men det blir ett tredje lager färg under morgon dagen. 
Vi har dessutom kommit fram till att tapeten skall målas vit också så mer färg skall inhandlas och några dagar till återstår med pensel och roller innan köket blir som jag önskat! ♥

Var till stan idag och hoppade snabbt in på en ny inrednings butik som jag inte besökt förut... Föll för denna söta kanna som ser ut som en äldre oljekanna för bara några tior... 
Den kommer att få flytta ut till mitt garden house när våren är här.

© Mitt vita sköna hem



♥ Mitt vita sköna hem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar