söndag 27 november 2011

Julens Önskelista

Åhhh Jag tror jag gör som mina barn... Önskar... och hoppas... att Tomten sett att  jag har varit snäll... :D

Det finns så mycket fint jag önskar mig men den största önskan av allt är att mina barn får må bra och att vi får en mysig jul tillsammans hela familjen.

Nu har vi passerat första Advent och stjärnor och ljus lyser upp i mörkret. Barnen har lite smått börja sin nedräkning till Julafton och jag försöker att inte stressa... Mycket är det som skall göras de närmaste veckorna innan Julfriden kan infinna sig på allvar.

  • Sopset från Ellis Corner
  • Linnepåslakanset från HM 
  • Jutematta från Nordljus 
  • Hello cupcake - Leilas nya bakbok från Adlibris
  • Fina Willow Tree figurer från Willow Tree 
  • Tidningshållare i zink från Design Direkt  
  • Ljus med trädgårdsdoft från Design Direkt
  • Doftljus i silverbägare från Design Direkt
  • Smycke från Rum287
  • Handledsvärmare från Exklusiv vardag




♥ Mitt vita sköna hem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar